Klanttevredenheid
Als ontwerpende bouwer willen we voor onze klanten echt een plek creëren waar mensen graag zijn. Of en in welke mate we daarin slagen, meten we met onze klanttevredenheidsonderzoeken. De beste indicator van de mate van tevredenheid is het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een andere partij? Onze lat voor klanttevredenheid ligt hoog. Op een schaal van 1-10 willen we een 9 of 10 halen en een gemiddeld klantcijfer van tenminste een 8,5.
We zijn er van overtuigd dat wanneer we met elkaar blijven werken aan een optimale invulling van de wensen van onze klanten, die 9 of 10 eigenlijk vanzelf volgt. En dat gaat goed: in 2023 was het gemiddelde klantcijfer een 8,5 bij een NPS van +62.
Top bedrijf, heeft ons volledig ontzorgd, ook bij problemen hebben deze snel en adequaat opgelost.
8 november 2024Fijne partij om mee samen te werken. We hebben dezelfde bloedgroep en normen en waarden. Heembouw werkt open en transparant dat geeft vertrouwen.
30 oktober 2024We kunnen elkaar makkelijk vinden en direct communiceren, ook wanneer het spannend is. Vanuit de lange termijn samenwerking waarbij de betrokkenheid en professionaliteit van het team van Heembouw de basis is geweest. De vertrouwensbasis is essentieel geweest om dit complexe project mogelijk te maken.
29 oktober 2024Snelheid, uitvoering passend bij de wens.
29 oktober 2024Goed georganiseerd, professioneel, klantvriendelijk
25 oktober 2024